Про себе


Дзюбук Оксана Ігорівна


Моє життєве кредо:
"Життя - це школа,проте не варто поспішати з її закінченням"
                                             (Еміль Кроткий)

Кваліфікаційна категорія - вища

Вчитель Поліської ЗОШ І-ІІІ ступенів


Стаж роботи-17 років



   

                 

Анкета  

учасника  першого  туру

 Всеукраїнського  конкурсу  

"Вчитель  року"


1.  Прізвище, ім'я та по батькові:  Дзюбук Оксана Ігорівна

2.  Дата і місце народження:   16.04.1977 року село Поліське      Березнівського району, Рівненської області.

3.  Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон:

     34650  с. Поліське   Березнівського р-ну    Рівненської обл..,      тел. 0980915558,

                      e-mail: oxsana903@ukr.net       

4.  Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації):

     МЮ №******  виданий Березнівським РС УДМС України в Рівненській   області 06 жовтня 
     2012 р. , с. Поліське   Березнівського р-ну  Рівненської обл..
5.  Ідентифікаційний код: ***********
6.  Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за   дипломом: 
     Рівненський державний гуманітарний університет 1999 році, кваліфікація – вчитель     
     всесвітньої історії та народознавства
7.  Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу):
     Поліська ЗОШ  І-ІІІ ступенів,   вул. Шкільна 1 ,  с. Поліське  Березнівського р-ну        
     Рівненської обл.
8.   Стаж роботи: загальний:   17 років
9. У тому числі педагогічний:  17 років
10. Кваліфікаційна категорія:       спеціаліст вищої категорії
11. Звання  -
12. Державні нагороди, відзнаки (обов'язково рік нагородження) –
      Грамота  відділу освіти  Березнівської райдержадміністрації  за  ІІІ місце у районному
      конкурсі на кращу систему виховної роботи у загальноосвітніх та позашкільних навчальних
      закладах («Організатор позакласної роботи»)- 2010рік
      Грамота  відділу освіти  Березнівської райдержадміністрації  за  ІІІ місце у районному   
      конкурсі- ярмарку педагогічної творчості у номінації «Виховна робота» - 2011рік
      Грамота  відділу освіти  Березнівської райдержадміністрації  за  сумлінну
      працю,впровадження інноваційних форм і методів роботи в педагогічну практику, виховання
      підростаючого покоління в дусі патріотизму,вірного служіння своєму народу -2012 рік.
13. Класи, в яких викладають:   5-11 класи
14. Ваше педагогічне кредо:                                
                           Не  навчайте дітей так,
                           як навчали вас, -
                           вони народились в інші часи...  
                                                                          Конфуцій                                                            
15. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
      Комп’ютерні та  проектні технології  , інтерактивні методи навчання. 
16.Власний  особистісний і  педагогічний портрет або свою візитну картку.
      "Кожна людина на землі, чим би вона не займалася, грає головну роль в історії світу", - ці слова Пауло Коэльо не підлягають сумніву. Хотілося б додати, що ролей у людини декілька, і найважливіша - його роль в суспільстві.          
        Для мене "учитель" - не професія, не громадське положення, не робота. Для мене бути учителем - це означає вірити, любити, розуміти. Глибоко переконана, що учитель повинен не "працювати з дітьми", а жити з ними, ділити радощі і печалі, зльоти  і падіння, не допускаючи фальші в стосунках.
      Ефективність вчительської праці неможлива без любові до справи свого життя, до тих, кого ти учиш, до себе. Не можна  зробити тогочого ти не любиш. Неможливо захоплюватись тим, чого ти не любиш. Тому для мене любов в професії первинна, вона - запорука високих навчальних і душевних досягнень моїх учнів. Усе починається з любові.   Я знайшла три шляхи морального виховання : через самого учителя і його цінності, через історію й історичний матеріал і через технологію викладання. Потрібно не просто водити указкою по розвалинах минулого, а одухотворяти його, відносячись до нього, як до слідів часу, по яких можна вийти на свою дорогу, користуючись історичним компасом. Учень, що не побачив красу і доброту в нас і в історії, не зрозуміє наших слів про красу і доброту.                                                                 
     У цих міркуваннях немає і долі лукавства, адже одна із складових мого життєвого  кредо закладена в притчі.
       Одного дня до Хинг Ши прийшла молода селянка і запитала:                                                 - Учителю, як слід мені виховувати сина: в ласці або в суворості? Що важливіше?        - Подивися, жінко, на виноградну лозу, - сказав Хинг Ши, - якщо ти її не обрізуватимеш, не станеш з жалості відривати зайві пагони і листя, лоза здичавіє, а ти, втративши контроль над її зростанням, не дочекаєшся хороших і солодких ягід. А якщо ти заховаєш лозу від ласки сонячних променів і не станеш дбайливо поливати її коріння щодня, вона зовсім зачахне. І лише при розумному поєднанні і того, і іншого тобі вдасться скоштувати бажаних плодів.
      Значить, головне призначення людини, що вирішила присвятити себе служінню дітям в тому, щоб допомогти своїм вихованцям пройти важкий шлях становлення. Не сформувати особу, а створити умови для реалізації її здібностей, не вказати уторований шлях пізнання, а допомогти знайти свою, нехай навіть вузеньку і важкоопрохідну стежку; не тягнути за руку на гору, знаходячись на її вершині, а допомогти здолати її, вчасно підставивши плече.
      За 17 років моєї роботи в школі були радості і засмучення, перемоги і поразки, пошуки, роздуми, відкриття. Але ніколи я не пошкодувала про те, що стала вчителем. Робота в школі навчила мене багато чому, а головне - по-справжньому  любити дітей і приймати їх  такими, які вони є. Значить - це мій шлях, моє призначення.
17.  Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та
      інших освітніх виданнях із можливим редагуванням
18. Підпис учасника                                                 Дата             

2 коментарі: